Koh Samui

Hejsan allihop!

Idag sag vi det underbara havet for forsta gangen och vi har fatt en bungalow precis vid vattnet. :D Jatteskont! Bungalowen vi hyr just nu pa Koh Samui kostar inte mer an 50:- per person :) Mer an sa har vi faktiskt inte betalat an!
Jag (Sophie) ville ocksa tacka mamma och pappa sa jattejattemycket for att ni hjalpte mig att ringa folksam hemmifran for att fa en tid hos en tandlakare har nere, da jag har haft VALDIGT ont i min tand som det antagligen ar hal i. Tack igen! :) Alskar er!

          
Sa har vita var vi nar vi akte   Var bungalow pa Koh Samui


Kommentarer
Postat av: Solveig Presell

Hej ungar.

Härligt att se att ni mår bra och att ni "inte går på" mer än ni känner att ni behöver. Här har varit et h-e ett par dar. Men nu léker livet igen NU HAR VI VATTEN.HURRA!!!!!!!!! I går kväll snöade det med flingor stora som vantar. Idag skiner solen endast 5 grader. Är på väg in till Strömstad och handlar, alla hälsar med stora påskkramar.

Love Simon, Sandra, Pricko och jag.

Sköt om er

2010-04-03 @ 10:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0