Inte som planerat

Igar akte vi till tandlakaren for att laga sophies tand som hon haft ont i. Vilket visade sig vara visdomstanden som storde och att det var en infektion. Tandlakaren sa att om Sophie drog ut tanden skulle hon ha ont nagra dagar eller sa kunde hon vanta tills hon kom hem, ha ont hela resan och dra ut tanden hemma i Sverige. Sa en modig sophie satte sig pa stolen och sa att han skulle dra ut tanden. Allt gick bra sa nu gar hon pa antibiotika, smartstillande och inflammationshammande. Sa idag ligger vi i varat rum och myser och ater yoghurt.

Pa fredag morgon ska vi tillbaka och ta bort stygnen. Sedan drar vi till KRABI och hoppas att allt krongel vi haft forsvinner! Sa vi bara kan njuta resten! :)

Hoppas alla har det fint hemma!


Kommentarer
Postat av: Marie Presell Rundberg

Hej godingar! Skönt att höra att det gick så bra som det gjorde med tanden. Får hoppas att det fortsätter så och att ni inte måste tillbaka igen efter att de tagit stygnen. Inte så kul att få flänga fram och tillbaka kanske.... :0) Grymt imponerad av att du var så modig!!! Må så gott du bara kan, så hörs vi snart igen!! Kramizar Mamma

2010-04-07 @ 14:28:15
Postat av: Irene

Du är värsta grymma tjejen! Fy vad modigt!



Kram Irene

2010-04-07 @ 21:05:55
Postat av: Solveig Presell

Hej ungar.

Det må jag då säga att det var modigt gjort av dig Sophie. Jag skvallrade för Gunvor och hon var mycket imponerad av dig också. Hoppas nu att det går bra så att du inte blir besvärad fortsättningsvis på er planerade resa.

Puss o kram Mormor

2010-04-08 @ 09:46:24
Postat av: Solveig Presell

BRA Sophie Du är lika modig som Simon, han vågade köra MC från stugan till gården och tillbaks.

ha det bra båda. Kramar S & P

2010-04-08 @ 10:54:26
Postat av: Sophie och Robert

Mormor: Haha va roligt for honom!!! :) Var han skakis? ;) Haha aa det var lite scary men han var valdigt effektiv ma jag saga :) sjalva jobbet att fa ut tanden gjorde han pa 5-10 min. Men jag gar pa massa tabletter sa jag kommer nog klara mig bra ;) saknar er ! puss



Irene: Hehe going! Saknar er redan! Synd att vi inte han saga ett riktgt hej da...men vi ses ju igen :D pusspuss



Mamma: M verkligen! Pillren funkar som de ska kan jag saga! :P Na eller hur! Vi skulle egentligen dit i morgon eftersom vi sa att vi skulle aka fran on da..men vi kande att det var for nara inpa sjalva ingreppet..sa det far bli pa mandag istallet :) sa vi stannar lite langre pa on :) Tack det samma, det gor vi! :) massa pussar

2010-04-08 @ 14:40:16
Postat av: Marie Presell Rundberg

Grattis Robbanponken!!! Han en underbar dag idag!! NU är du vuxen!! :0) Kramizar

2010-04-09 @ 08:15:19
Postat av: Solveig Presell

Grattis på födelsedagen även från oss. Ha en bra dag.

Kramar från S o P

2010-04-09 @ 08:57:11
Postat av: Familjen Jacobsson!

Grattis Robban på födelsedagen!! önskar familjen jacobsson hemma i Trollhättan! Ha det bäst där borta i värmen! :)

2010-04-09 @ 12:07:21
Postat av: Robert

Tack alla som har grattat mig :) massa kramar!

2010-04-09 @ 12:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0