Chaweng: Day 2

Som ni kommer marka kommer den maktiga robert skriva dagens inlagg.(alla stavfel)

Idag har vi solat och badat en hel del, och jag har ju lyckas branna mig lite till (jag har slarvat med solcramen)
Sophie klara sig lindrigt undan tycker jag, hon brande sig lite till pa fotterna, (sa nu bar jag henne hela tiden)

Som sagt idag har det varit en ganska slapp dag..skooont.|

Vid lunch hitta Sophie antligen sin Kycking Satay (kycklingspett med jordnotsas), och blev vaaaldigt nojd och glad :D. (finns bland forratterna av nagon anledning) Vi at god middag pa en sportbar typ, valdigt god och frasch mat lite halv dyrt men valdigt gott. Vi betalade 50:-/pers for Middag, vatten, 2 ol :). Helt okej

Bade jag och Sophie har schoppat lite...Sophie har kopt ett par billabong shorts, en t-shirt och en hatt. Jag har kopt ett par billabong flippflopps och solglasogon. :)

Pa stranden idag blev vi aven erbjudna marujana nar vi skulle kopa annanas xP lite olika saker. Men klart att vi kopte....annanas ;) Snubben visade en liten pase med nagot gront i..sa jag antog att det var de.

  
          Utsikt                                         poooool           
 
     mr fun

Nu ska vi snart ga och ta massage..massAss som de sager har :)
Ses alla kott och blabar :)

Kommentarer
Postat av: Enströms

Vi saknade er i påsk!

Ni ser ut att ha det bra. Skönt att det ordnade sig med tanden Sophie. Fortsätt håll er till annanas. Kramar från Främmestad.

2010-04-05 @ 22:15:09
Postat av: Mamma och Pappa Rundberg

Saknade er allt väldigt när vi hade familjeträff med alla Rundbergare, Enstömmar och annat löst folk :0) Men det ser ut som att ni har det alldeles utmärkt utan oss..... :0) Hoppas allt går bra i morgon hos tandläkaren. Tur för er att det var ananas ni valde....hmmmm.....Sitter och tittar på tv med Simon och Sandra och önskar att ni var med. Ha det så underbart, så hörs vi snart igen. Underbara bilder för resten! Sophie, jag fick sms:et du efterfrågade tidigt i morse. Blev försenat i leveransen av någon anledning. Pussar och kramar i massor från Mamma och Pappa Rundberg

2010-04-05 @ 22:52:20
Postat av: Marie Presell Rundberg

Det var kanske oregano!!!! :0)

2010-04-07 @ 10:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0