Välkommen till vår resedagbok!

Nu ska här resas! :D Robert och jag har bokat en långresa till Asien. Vår resrutt ser ut så här: Thailand-Kambodja-Vietnam-Hong Kong-Kina, och kanske något mer ställe. Vi kommer alltså åka den 29:de mars till Thailand och åka hem den 26 augusti från Peking! :D
Huvudsaken med den här resan är att vi bara ska leva livet genom att göra allt som faller oss in och lite till..kanske att se tempel, äta mat som vi aldrig visste att vi skulle, åka tucktucks, bada i underbart vatten, surfa, träffa lokalbefolkningen, sola, dricka drinkar, se saker som vi inte visste fanns, uppleva monsunregn, ja vem vet...  :D

Hoppas att ni kommer följa vår sjuka men underbara resa här på bloggen!

Ha det finfint så hörs vi snart igen! :D

Kommentarer
Postat av: Marie P-R

Hej älsklingar! Saknar er nästan redan nu.....Önskar er en underbar resa, med massor av kul och spännande äventyr. Men inte för spännande, för då vågar jag inte släppa iväg er!!!! Kramizar mamma.

2009-12-15 @ 21:19:42
Postat av: Irene

Ja, jag kommer också vara orolig...men säg inget till Marie...jag ska peppa henne! :D Pussilipuss

2010-01-18 @ 14:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0